Merhaba bebişim 8. Ayına girdi bugün.
genelde sabahları 9/11 arası kalkıyor
akşamları bazen 11/12civarı uyuyor ben gece 2 de besliyorum kendi kalkmıyor çnkü acaba gece 12 de emzirip bnde yatsammı bu kadar saat kalabiliyor mu beslenmedem hiç bilgim yok inanın ki..siz nasıl yapıyorsunuz 🙏