Merhabaa güzel anneler 🍀 ben hamileliğimde 30 kilo almış bi anayım 👊🏼😎 60 ile hamile kalıp 90 küsürlerde doğuma girdim.. bebeğimin 40ı çıkana kadar 84lere düştüm ve zerre veremedim.. aynaya baktığımda yaşlı bi kadın bedeni görüyo gibiydim.. fazla kilolar sönük balon gibi bi göbek ben asla eski halime kavuşamam diye düşünüyodum.. sezeryan olduğum için korse takamadım ve çalıştığım için spor yapmaya vakit ve enerji ayıramadım.. hele ki diyet listelerine hiç sadık kalamadım sıkıldım hep..
Bi süredir kalori hesabı yaparak kilo veriyorum..
çok keyifli geçiyo canım ne isterse o gün onu yiyorum.. sebze, tavuk, et, meyve, kuruyemiş… tabiki kalori hesaplarken bi öğünü çıkarayım çikolata yiyeyim yapmıyorum ama haftada bir bi sütlü tatlı kaçamağımda var.. yediğim herşeyi kalori sayan bi programa işliyorum, günlük 1100-1200 kaloriyi aşmıyorum.. şuan 62.7 kiloyum hedefim 58 olmak..
Kısaca şöyle hesaplıyorum, bi bayanın ortalama metabolizma hızı 1400-1500 arası günlük aktivitelerden de bi 400-500 kalori yaksak ortalama 2000 kl ihtiyacımız var.. her gün 1200 kalorilik beslensek günlük 800 kalori yakıyoruz.. 7000 kalori 1 kilo yağdan kilo vermektir ki bu da 4 paket margarin boyutunda vücuttan yağ eksildiği anlamına geliyo.. yağdan verilen kilolar daha gözle görülür oluyo.. nerdeyse eskisi gibiyim göbeğim dümdüz oldu bile.. eğer sizde benim gibi diyet listelerine sadık kalamıyosanız şiddetle tavsiye ederim 👍🏼
NOT: kalorileri saymaya başladığınızda normalde farkında olmadan nasıl kaloriler aldığınıza inanamayacaksınız 😱