Sedagenco Benim oğlum da 6 aylık tutunup kalkmaya başladı. 6,5 da sıralıyordu. Şimdi çektiğim videolara bakıyorum ama üzülüyorum. O kadar küçük ki bacaklar zorlanıyor belli ama sıralıyordu. Hiçbir şey olmadı tabi kendisi yaptı bunu 9,5 da yürüdü. Çok ama çoook düştü çünkü dengesi kaydığında güvenli oturmayı veya ellerinin üstüne düşmeyi bilmiyordu. Sırt üstü düşüyordu. Erken yürüdüğüne pek mutlu değildim ben açıkçası.