Ysfygz Kızlar bebeğimin 1 yaşına girmesine 2 ay kaldı hemen hemen , şöyle sade ama güzel bir şeyler hazırlamak istiyorum.Sizce her şeyi kendi elimle mi yapayım yoksa direkt bı yerlerden mi alayım.Varsa bildiğiniz yerler önerebilir misiniz?
Naz_N Ysfygz 10 aylık olduk biz de dün, konsept falan istemiyorum ama kendi emeğimle bir şeyler yapmak istiyorum. Hazır almayacağım☺️❤️
ebz09 Ysfygz hem kendi el emeginizi katip,hem de hazir seylerle birlikte ortaya cok guzel seyler cikacagina eminim. Once ne istediginize karar verin tabii. Ben bu konuyla alakali post vs actim burdan fikir almistim agustosta yaptim oglumun dogumgununu. Cok icime sindi ☺️ simdi 2 yasi dusunuyordum bende😅
Mirayimran Ysfygz bizim doğum günümüze 4 gün kaldı renkli balonlar aldım pasta yaptırıyorum şeker hamursuz kızıma güzel bi elbise aldım bir de magnet yaptırdım 10 adet kadar resimli camdan 🤍 bikaç çeşit ikram yapıcam bu kadar ☺️ Zaten kimseyi çağırmıyoruz malum pandemi😕 İnşallah 2 yaşında daha kalabalık ve güzel yapabiliriz. Bende sadelikten yanayım renk olsun görsellik olsun göz kalabalığından hoşlanmıyorum ☺️
Ysfygz Mirayimran balonlar ve süslemeler için fikir arıyorum aslında ne yapabilirim filan diye bızde üç kişi olacağız 😂ve renk seçimimi ne yapsam 🙄
ebz09 Ysfygz Olmaz mi bende dolu fotograf var😅 yuzde 90 kendi el emegim. Elbette bu yil bu kadar yormayacagim kendimi hazir alirim en mantiklisi💙