Bebeğim 2 hafta önce yoğunbakımda yattı 10 gün konturol amaçlı yoğun bakımda yattığı için işitme bera testi yaptılar sağ ve sol kulaktanda geçti şükür bir işitme testi daha varmış 3 aylık olduğunda referans bera testi ( detaylı işitme testi) pahalı bir testmiş 1 yada 2 bin tlymiş devlettede yapıyolarmış ama randevuyu çok geçe veriyolarmış bunuda yoğun bakımda yattığı için yaptırmamız lazımmış sizin bebeğiniz yoğun bakımda yattığında bu testten istedilermi?