Kızlar iyi geceler ya bende sürekli kötü kokulu akıntı oluyor bekarken de oluyordu hamilelikte de oldu bakteri var dediler ilaç kullandım kültüre baktılar bişey çıkmadı bu ara da yine sürekli oldu doğumdan sonra da halâ oluyor ya hem kötü kokuyor hemde fazla oluyor kokusundan artık eşimden utanıyorum doktora gitsem alttan muayene eder mi ben de vajinismus da olduğu için alttan muayene olamıyorum bebek nasıl oldu onu da bilmiyorum sezeryan doğum yaptım zaten muayene olamadığım içinde