Mom626363 Ertugrul19 testin ustunde de yazar ilk dakikalar cikan sonuc dogrudur vakit gectiktn sonra teste bakmak dgrumu bilemedim
Dilos01 Merve-250713 bende oldum canım 2 aya yakın olmustum bende bebegim 3 aylık mesela eğer tekrar olursam doğumdan sonra 2. Regl olmam bünyeden bünyeye değişiyor
Dilos01 Ertugrul19 doğru diyorsun canım büyütebe kadar akla karayı seçiyoruz anneliğin hakkı ödenmez boşuna cennet ayaklarımızın altında değil iste 🥰
Ertugrul19 Egemen16 evet canim yaptim baska marka negatif cikti eczanedeki kiza sormustum alirken silik cikti diye buyuk ihtimal vardir dedi ama ordan aldigim negatif cikti bende bisey anlamadim valla 😏