Meltem28 Merhaba arkadaşlar kıllarımdan ve daha çok batıklarımdan şikayetçi olduğum için şu maddi imkansızlığımda mecburen buz lazere başvurdum Ankara etimesgutta Lilium güzellik merkezine ön kayıt yaptırdım 3 bölge 1000 TL ye anlaştık sizce nasıl birde daha önce bu merkeze giden duyan var mı acaba Bilgi sahibi olmak istiyorum sizlerden
uykusuzMoMm Meltem28 bndr antalya da başvurdum bulue whıte guzellık merkezine 3 bolge 850 tl ama. Ben kolda aldırcam fıyat ne olur blmyrm ağrısı fılan oluyormu ya onu merak edıyorm 8+2 seans
Samsunn5561 Meltem28 Benim arkadasim guzellik salonunda calisiyor ve buz lazeri kesinlikle tavsiye etmiyor kalin/siyah kil icin uygun degil
Meltem28 uykusuzMoMm benimde 10 seans nakit ücreti 850 dediler ama ben elden taksit vermeyi istedim bakalım memnun kalmam belki diye riske atmak istemedim açıkçası inşallah kurtuluruz canım şu kıllardan acısını ağrısını şu an düşünmüyorum bile ben yeter ki bitsin gözüyle bakıyorum
Meltem28 Ensarelif 29 ocakta ilk seansım umarım iyi bi sonuç alırım Lilium güzellik merkezi yazın instgrama çok memnun gidenler ona istinaden orayı tercih ettim bende
Ensarelif Meltem28 buza gitmiyorum bende 1 hafta içinde dökülmelerim başladı genital kol altı yarım bacak 1000 lira
Samsunn5561 Meltem28 o makine sadece tuyleri gordugu icinmis, kalin siyah kilari gormuyormus veya gucu yetmiyormus birseyler demisti, normal alexander makinesini tavsiye etmisti, rica ederim😊
Meltem28 Ensarelif sen Queenez güzellik salonundan bahsediyorsun dimi canım Ezgi hanım var orası bende oraya başladım