Mrb arkadaslar bebegim 4 ay 18 günlük baya bi saçlı dogmustu kızım. Saçlari son zamanlarda cok.dokulmeye basladi yani her cocukta olan.bişey tabi bu arkasi.cok dokuldu önleri kalmıştı kotu duruyordu bide hep.agzinda boynunda her yerinde kıl vardi kayinbabam saçını sıfıra vurdu sizce erkenmi.kesmisim siz kaçıncı ayda kestirdiniz