Kusuyor devamlı. Midesinin kokusu geliyor yani kusmugunda. emziriyorum bazen memedeyken emerken birden fışkırır gibi kusuyor bazen kucağımızda dururken ardı ardına yani belli araliklarla kusuyor anlayamadım 4 aylık bebeğim 8900 kilosu kilosuna iyi deniliyor ama 2 aydır nerdeyse kusmasi var ilk zamanlar fazlasını çıkarıyor dedim ama sürekli kusması normal mi ya. Gece uykusunda filan kusmuyor çok şükür ama kucaktayken filan baya kusuyor anlayamadım telaslanmali miyim..