Yenianne97 4 ay 12 günlüğüz doktorun verdiği kansuk gliserin fitili verdim iki saat oldu yapmadı. Sanırım sadece gazmış. Ne yapacağım bilmiyorum bebeğim uyumuyor karın ağrısındaki ağlaması var şuan. Ne yapmalıyım bilen yaşayan var mı? Sadece anne sütü alıyor.
esmerayes Yenianne97 kulak cubugunu zeytinyagina batirip poposunu uyarin hem fitilde cikar kaka da yapar gazida cikmis olur su an evde yapilabilecek en etkili sey bu ve sicak banyo masaj gaz damlasi surubu vs kullanilabilir ama su an zaten alamazsiniz
Oznur123 Yenianne97 canim dener misin bilmem ama aklinda bulunsun benim ki de yapmıyordu 3 gun falan artik agliyor du ve ben sabun veriyordum beyaz sabunu fitil gibi yapıp ıslatıp veriyorum ve bazen bezini kapatmadan hemen yapıyordu yada 5 10 dk yapıyordu eger kakasını yapamıyorsa deneyebilirsin
Ata0905 Yenianne97 sabah akşam ertesi sabah verdim 3 taneden sonra yaptı benim bebeğim 7. Günde . Hemen müshil gibi yapmasını beklemeyin geçmiş olsun 🌺
Yenianne97 esmerayes Gaz ve kabızlkk için ilaç kullanıyoruz zaten bir aydır. Dedğinizi daha önce çok denedim çatlağa sebep oldu artık hiç yapmıyorum o yüzden. Teşekkür ederim dönüş için
Immiran esmerayes kesinlikle ilk başta bende işe yaramıyor diye pes ettim sonra meğerse ben yapamıyormusum kulak çöpuyle poposunun içine masaj yapar gibi yaptım acıtmıcak şekilde biraz derine kattım 5 dk içinde yaptı
Yenianne97 Oznur123 Evet onu da daha önce denedim ama doktor yasakladı onun yerine fitim verdi işte daha önce koydum beş dk sonda yaptı ama şuan yapmıyor demek yokmuş ben ağlamasını yanlış anladım sanırım keşke koymasaydım 🥺
esmerayes Yenianne97 o zaman su an yapilacak en iyi sey sicak banyo masaj canim ama huzursuzlugu yoksa belki yoktur kakasi o fitil zaten kaka yaptiginda cikar benim ogkum ilk dogdugu zamanlar hic yapamiyodu fitil koyuyoduk aksama belki ertesi gune anca cikariyodu bi zarari olmaz merak etme uyumamasida belji 4. ay atagindandir zor geciyo biraz 4. ay uykusuzluk huysuzluk had safhada oluyo
Yenianne97 Immiran şuan uyuyacak gibi uyandırmayayım dedim eğer ağlarsa yapacağım inş dediğinizi anladım. Bir de fitil içinde zarar verir mi acaba çok endişeliyim??
Immiran Sabun bizde ise yaramadı ama zeytinyağı kulak çöpuyle birebir şiddetle tavsiye ediyorum deneyin derim
Yenianne97 esmerayes Hmm anladım fitilin zarar vermediğine çok sevindim şuan öyle endişe ettim ki bir şey olur mu diye çok sağolun. 🥰❤️ Demek ki yokmuş yapınca çıkar inşallah bakayım
esmerayes Yenianne97 yok o fitil zatdn bagirsagi uyarip yumusatmak icin iceriginde ilac vs yok kaka yapinca cikar zaten 😊
Yenianne97 Angels1324 Ya max 3 gün oluyor ama çokağlamaıs oluyordu gaz vekabızlık ikisi de var. Eğer huzursuzluğu yoksa 10 güne kadar normal diyor doktorlar. Merak etmeyin.
Yenianne97 Angels1324 Çok iyi anlıyorum. Masaj ve egzersiz yaptırın zeytinyağı sürün karnına ve sıcak havlu koyun bize iyi geliyordu. Rabbim şifa versin inş ❤️
esmerayes Angels1324 3 4 aya kadar gaz olmasi cok normal bebeginiz kolik olabilir bizim 4. ayda gecmisti iyi bi gsz damlasi kullanin