Mila2019 ihmal etmeyin benim bebeğüm de 25 günlükken benzer şikayetle başladi,keyfi yerindeydi ateşei yoktu ama öksürüğü kötüydü bir götürdük 6 gece yenidoğan yoğun bakımda yattı. Moralinizi bozmayın ama sakın ihmal etmeyin. Doktorun görmesi iyidir. Yenidoğanlarda çok çabuk ilerliyormuş. Bikaç saat bile önemli.