Gokcesra 4.5 aylık kızım var. Her anımız ayrı değerli bana her gülüşü ayrı güzel ama en çok emerken bana bakıp ağzından memeyi bırakıp bana sırıtmasını seviyorum 😍😂 göz göze sadece ikimiz etrafımızdakiler önemsiz 😍😍 sizin en sevdiğiniz “AN” hangisi?? 😍😍
Mom091 Gokcesra sabah gözünü açar açmaz yanağımı sever. “Anneşiiimm güdadıııın” der. Sonra bende dayanamayıp her yerini ısırırım🤓
Gokcesra iki_tospik_annesiii ben de o günleri görür müyüm acaba 😍 gelsin bir an önce. Ama Bi yandan da böyle süt kokusu ile kalsın istiyorum çok acayip bu annelik
Gokcesra Mom078 kucağımda taşımaktan kollarım ağrıdı artık bizimki de peşimde gezsin istiyorum 😁 leğenleri tencereler döksün saçsınnn
MiracAlpinveUmutunAnnesi Gokcesra her anı bir başka ama bu aralar böyle yaptıkça üzülüyorum diyorum üzülme anneci sen üzülme şaka yaptım diyo eriyorum bitiyorum ❤
Emineyilmazz Gokcesra 13 aylık kızım dikildi başımda . Yanağıma dudağını bastırdı geri çekti😍 öptü yani kendince. Sonra baktım ona güldüm heycanlandım 3 kere daha tekrarladı. Asla unutamam🌸
damlahira Gokcesra Prensesimin her anı çok kıymetli çok güzel ama sabahları uyanıp annemmm günaydın demesi beni bitiriyor gel gel gel diyor yavrum benim ya 🤗🤗😘😘😍😍
gizemito Gokcesra Kaka yaparkenki ıkınmasına kıpkırmızı halde çıkardıktan sonra gülücük atmasına ölüp bitiriyorum 😬🙊 Bir de büyük insan gibi geğirmesi yok mu 😂 😍😍😍😍
Gokcesra gizemito hahah o geğirme ve pıtpıtları babası ve benimki ile yarışır. İçinde gergedan var sanki😁
iki_tospik_annesiii Gokcesra görürsün inşallah cnm 😍 her anları çok ayrı ayrı güzel. Onun farklı hallerini gördüğümde o kadar içten seviyorum ki dişlerimi sıka sıka tüm dişlerim ağırıyor 😂 annelik çok farklı gerçekten 😊
Rzgr Gokcesra hadi gel sarilalim dedigimde simsiki sarilip hatta bacaklarini bile dolayarak öpmesi. Cok yaramaz ama cok seviyorum 🥰 benim oglum 22 aylik🐥🐥🐥
Gamzeli Gokcesra o anini ben de cok severdim bide annem derdim kikirkikir gulerdi meme agzinda ama allahim derdim ne guzel nimet cocugum bana😍bide uyudugu an saatlerce izlerdim hala izlerim