kivircik_annesi26 ay bu tablo çok iyiymiş ya ben kızımın ayagını ölçüyorum 10 cm çıkıyo hadi 10.5 olsun numara tablosuna bakınca 11 cmden başlıyo e bebeğe ne büyük ne küçük ayakkabı giydirmeyin diyolar nasıl ayakkabı alacagımı şaşırmıştım artık dışarıda çıkamıyoruz deneyerek alalım mecbur netten getirtecem ama bu tablo iyiymiş teşekkürler 🥰