Merhabalar benim oglum 9 bucuk aylik ve mama ve ek gida ile besleniyor. 3 gun once ateslenince doktora gittik ve antiboyotik verdi 3 gunlugune ve oglum 3 gun sonrasi mama reddi yasatiyor bize. Kesinlikle mama yemiyor. Ve geceleri 2 kere mama yiyen bi bebek ne yapmam lazim..