E-srgt45 Benimkide 3. ayına yeni girdi. 40. haftada doğum tarihine göre hesaplanıyor. Biz şu an 12. hafta atağındayız. Uykular düzensizleşti, sürekli mızmız, eller hep ağzının içinde, mama yerken binbir eda naz ile biberonu tutuyor. 😬 Annede hunileri takıp sabır çekiyor 😍😳