Ebru-75 Benimde oğlumun yemesi 14-15 aydan sonra düzene girdi..damak tadı sanırım o zaman oturdu bilemiyorum. Zorlamadım hiç o dönemlerde. Ama tek bir çeşit çorba değilde her çorbayı içiyordu, tam buğday ekmeği doğruyordum içine. Akşam bende yoğurt yediriyordum, muzlu, buğday ruşeymli. Bir süre sonra zaten düzene giriyor.