Deletedmom5 Kızlar iyi geceler 6,5 aylık teomanım alttan 2 tane dişi çıktı ama halâ huysuz geceleri yarım saat de bir uyanıyor emmiyor ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım ne zaman normale döner
Mom079 Deletedmom5 cnm benimkide öyle. Sanırım yine diş geliyor. Ama ben çok huysuzlanıp ağladığında calpol veriyorum de söyledi. Kulağını tutuyor ağlıyor sürekli dr a götürdüm. Dişi öıkıyor olablir. Baskı yapar dedi. Yatmadan önce tatlı kaşığı calpol veriyorum rahat uyuyor geceleri
Deletedmom5 Mom078 Gerçekten mi bir anda hepsi altlar çıkarken bu kadar huysuzlanmamıştı kötü durumdayız
Papatyabeyazi Deletedmom5 kolik bir bebek annesi olarak yazıyorum geçecek 🌷 O koliklik ağlama krizleri meme redleri uykusuzluk hiç geçmeyecek sanmıştım ama geçti bin şükür çok şükür rabbime 🌷
Deletedmom5 Papatyabeyazi Ne zaman?😔 Desteksiz bakıyorum çok zorlanıyorum bazen iliklerime kadar tükendiğini hissediyorum
Papatyabeyazi Deletedmom5 3 ay sürdü bu bahsettiğim krizler yaşarken hiç geçmeyecek gibiydi ama nasıl geçtiğini bile anlamadım🌷
Deletedmom5 Mom079 Aynı canım Teoman da hep eli kulakta ağlıyor. Canı yanıyor bir şey yapamıyorum daha darlanıyorum. Calpol veriyorum ama ondan daha çok sanki diş jeli daha iyi geldi kuzum. Kullanmayın jel diyorlar ama diş ağrısı çok dip bir şey başka bir şeye benzemiyor
Papatyabeyazi Deletedmom5 yok yoğun gaz sancıları olan kolik bir bebekti 3. Ayda kolikliği geçti şu an 4 ay 19 günlük olduk 2 tane alt dişimiz çıktı yine çok zorlanıyorum ama o ataklardan sonra sanırım beni çok sarsmadı bu diş olayı