Nur92 bizde doğum yatım küvezde kaldı 4 5gün baska bişeyden çıkarken doktor sınırda sarılıgı dedi 2gün sonra kontrole getir olmadı yatırcaz dedi ben hastaneyi değiştirdim doktor çok küvez meraklısı bi doktordu çünkü baska bi hastaneye gittik işte artış göstemiş doktor 1hafta sonra bidaha gel dedi o süreçte evde ışık altında filan tuttuk bide esimin bi arkadası sarılık türbesi varmıs ordan aldıgın suyla yıka dedi 5 6 güne farkı görüceksiniz dedi esim suyu aldı geldi 2defa yıkadık 4 5gün sonra kontorle gittik düşüş vardı 🤷🏻♀️