Hanımlar hayırlı geceler hepinize 1 hafta öncesinde kızımın sağ taraf yan alttta dişi çıktı alenen diş yani hatta artık elimize bile geliyor sertliği minik dış yani böyle bisey başına gelen var mi ben ilkez görüyorum normalde altta çıkması gerekmez mi vede hep o tarafı kaşınıyordu