Ftm1 benim sütüm biraz fazla bebeğimde memeye cok düşkün asla ek gıdaya kabul etmedi basta kusuyordu veridigmi yiyince de benim goguslerim çok şişiyordu dayanamıyorum mecbur veriyordum birde surekli kusunca zorlamadim zamanla denedim ama yine istemedi 8 aydan sonra yemeye başladı simdi 10 aylik günde 2 yada 3 ogun veriyorum yiyor