Larisya Bebeğim 3 aylık dün gece ilk regl oldum. Bebeğim bugün emerken çok huysuzdu sürekli ağladı ki meme aşığı bir kızım vardı :( şimdi zor uyuttum 180 cc dolaptan süt içirdim ama stoğum kalmamış :( yarın ne yapacağım bilmiyorum
Nazellam Larisya ben doğumdan sonra adet oldum hemen hiç kesilmedi azalmadıda sütüm olumlu düşünün lütfen gelir sütünüz ebebekte malt içecekler var onlardan takviye edin ve 3 litre su için benim bebeğim dört aylık olcak bi kaç güne ve sadece anne sütü alıyor