2 ay 20 günlük bir bebeğim var doktorlara hemşireye sorduğumda en fazla 3 saate bi uyandir diyorlar zaten biz beslenip uykuya gecene kadar 1 saat rahat geçiyor 2 saat sonrada tekrar uyandirmak cok zor oluyor
sizler kac saatte bi uyandiriyorsunuz anneler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında 🤔