Doğduğundan beri asla uykusuna uyumasına müdahale etmedim oda küçük bi insan uykusu gelince uyur uyanık kalmak isterse uyanık kalır yani büyüyecekler bir daha bu yaşlarında bu aylarında olmayacaklar o yüzden ben akışına bıraktım. Zaman oyle de böyle de geçecek canları sağolsun 🌺🌼🙏🏻