Şuan bebegim 7 aylık 1 hafta oldu 7 ncu aya gireli önceden beşikte sallanarak uyurdu.Smdi Kndi kendine uyumak istemeye başladı yatağa alıyorum. Pispisle ninni ile uyuyor öncesinde cok düzensiz uykusu vardı 1 saat uyanık diğer saat hmm uyumak isterdi gerçi halen bi düzenimiz yok ne zmn uyumak isterse o zmn uyuyor bn bi düzen koymadım. Bırakın canı ne zmn isterse o zmn uyusun bizde öyle yani mesala bu aylarda 2 uyku yeter diyolar biz günde 3 4 uyku ypyrz yarım saat 1 saat ne kadar uyursa kendisi belirliyor.