Merhaba dişim apse yaptı acile gittik agumentin verdi. Çocuk dr na mesaj attım ama cevap vermedi sizlere sorayım dedim antibiyotik kullanabilir miyim Bir zararı olur mu bebeğime. Tecrübesi olanlar yazabilir mi. Ya da sağlıkçı var mı aramızda bi cevap verse