Myae benimki 10 aylik ve baba, mama, dede, teyze, diyor. Beslenme de biraz dertliyim asla ek gida istemiyor meme den vazgeçemiyorum görünce akli gidiyor hep agzimda dursun istiyor cok şükür sütüm fazla ama yine de yemesi lazım artık günde 3 öğün kahvaltı aksam ve yatmadan önce veriyorum insallah en kısa zamanda alışır