KuzeyinAnnesii BaloglumM canım 2 ay 15 günlüğüz biz meme + mama olarak gidiyorum sütüm az olduğundan mama çoğunluk evolvia kullanıyorum 90 cc tüketiyor bebeğim sende istersen 90 la başla zaten doyunca istemiyor ona göre ne kadar içtiğine bakıp devam edebilirsin
SukranUras BaloglumM HilalAksakal ben doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum. %100 organik araştırmalarıma gmre. Şu an 6 aylık oğlum. Aşağı yukarı 3 saatte bir 150 cc yiyor. 3.5 saati bulursa 180 cc yiyor. Gece 1 kere 150 veriyorum sabaha kadar tok kalıyor. Ayrıca combiotic olması gaz oluşmasını da engelliyor. Kilo alımı olarak da çok memnunum. En son 2 haftada 600 gr almış.
HilalAksakal KuzeyinAnnesii mamadan memnun musunuz kilo alımı nasıl bebeğinizin ben aptamil veriyorum ama evolvia çok duydum bende başlamak istiyorum bebeğim sever mi diye de düşüncelerim var
BaloglumM KuzeyinAnnesii canim ben humana kullaniyorum 90 cc veriyorum zaten ama brnim oğlum doymuyor
shdemir SukranUras Bende hipp kullaniyorum sizin dediginiz gibi cok memnun kaldim. 3 bucuk aylik bebegim ve kolik gaz sancisindan kabizliktan cok cektik. Cok sukur bu mamadan sonra duzeldi gercekten faydasini gördüm
miliaris 53 gunluk bebegim ,premature dogdu ve dogdugundan beri mama ile besleniyor..Hep aptamil kullandik ve su an Aptamil 1 kullaniyoruz..3-4 saatte bir yaklasik 90 cc iciyor..
HaticeYlmazAydn BaloglumM Bende sadece mamayla besliyorum. O günlerde 3 numarada 90da veriyordum.bazen bırakıyordu bazen 120 de içmek istiyordu.doktora doymuyor dediğimde fazla yap saatini uzat demişti.