Gamzesizgamze aslında yemek yapmak çok kolay bütün yemekler aynı yağda soğanı kavur salçasını koy karıştır sebzesini koy kavur sonra suyunu tuzunu baharatlarını at hepsi aynı ama yapa yapa kıvamını tutturmayı öğreniyor insan internetten videolardan izleyip yapmayı deneyin basit ayrıntılar yüzünden olmayan tarafları olabiliyor çünkü ben de hiç yemek yapmamıştım annemin evinde sonra üniversite okul derken hep hazır yedik evlenince deneye deneye öğrendim şuan yirmi otuz kişi ağırlayabilirim yemek masası olarak da hamur işleri olarak da yani üzülmeyin deneye deneye oluyor tarifler yerine videolardan deneyin yapılışları daha net görürsünüz bir iki derken üçüncüye harika olur