Hanımlar ben yemek yapmayı beceremiyorum. 2 yıldır evliyim. Ya tuzu eksik oluyor ya şekeri. Eşim Allahtan kalp kırıcı konuşmuyor ama anlıyorum. Yememek için tokum diyor bazen. Erken çocuk sahibi olduk. Öncesinde de yurt öğrencisiydim. Yapamadıkça üzülüyorum. Doğumdan sonra ciddi kilo kaybı yaşadım. Çünkü becerip karnımı doyuramıyorum. Kayınvalidem geldiğinde torun sevme derdinde. Annem mana verme. Bebeğimi yalnız büyüttüm ben. Ama kendimden çok ödün verdim. Şimdi endişem kızım büyüyor ona besleyici olmam lazım. Kendimi, eşimi doyuramadım. Ona yetememek beni üzecek. Bir kadının mutfağa alışması çok uzun sürüyor mu 🥺