Arkadaşlar weebaby bardak almistim ucu biraz yumuşak . Suyu cekerken de çok gelmiyor sanki ama kızım sürekli icerken boğulacak gibi oluyor. Genzine kaçıyor su. Agizna verip hemen cekiyorum bogulmasin diye yine öksürüyor boğazına.kaciyor. ayni durumu yasayan var mi? Alıştırma bardağı önerisi olan var.mi? Ne yapabilirim? Kızım 8 aylik