Yigitalppp Sezaryan doğum yaptım sonrasında antibiyotik e karşı alerji olduğunu söyledi doktorum ürtiker döktüm serumlar iğneler ilaçlar kremler bir işe yaramadı 1 ay oldu hala daha kaşıntım var aynı durumu yaşayanlar varmı ?
momyofdeniz Yigitalppp evet sezeryan sonrası 10. günde kabarciklar oldu dudağım sisti ilk kez yaşadım bole bisey dr alerji dedi alerji hapi verdi ama sonra 2 hafta sonra tekrar basladi ve su an 6 ay oldu halen her gece cikmaya basladi bu sefer 6 aydir aksamlari alerji hapi iciyorum o etki ediyor sadece nasil kurtulcam bilmiyorum dr larda kesin bisey soylemiyor gida alerjisi stres vb herseyden olabilirmis bu