22 aylık oğlum var . Tuvalet egitimi vermiyorum ama kendisi anlıyo her seyi. Tuvalete götürdüm bugün. Kakasını yapar gibi itti ama yapmadı. Sonra oturma salonunda gitti yere oturup kakasını yaptı ve bana gösterdi. 2 kere tuvalete götürdüm ama inatla yine gitti aynı yere yaptı. Oyunla yaptırdım yine olmadı.lazimliktan zaten nefret ediyo. Ne yapıcam ben