Dahlia 15 Eylül’de ücretsiz izne ayrıldım şimdi 12 Haziranda iznim bitiyor seminere falan da gideceğim eylülde tekrar ayrılacağım ücretsiz izne.yaz tatili için ben bişey yapmadım memurumuz ilçeye sordu 15 Hazirandan önce başlasın maaş alabilsin dendi. Siz de yapabilirsiniz normal bişey yaz döneminde maaş almanız. Biz okuldan4 arkadaş aynı şekilde 12 Haziranda başlayacağız.