Gorkemkc Bebeğiniz öğün vermek için çok küçük bağışıklık sistemini çökertebilirsiniz sadece anne sütü yada formül mama vermelisiniz, bende 4 aylık başladım ama sadece tadım yaptırdım bir öğün çok fazla akıl vermek gibi olmasın siz çekersiniz sıkıntısını, meme reddi için ücretli danışman tutabilirsiniz benim kızım da emmiyordu danışmanla çalışınca emmeye başladı