asz valla canım aile hekimimde sıra alıp orda taktır dedi telefon numarasıda verdi ama bir aydır ulaşamıyorum ondansa uygun biryerde taktırıyım diye düşündüm.birde pandemiden dolayı devlet hastanesi ve sağlık ocakları takmıyor ya onlarda fırsat bilip fiyatları uçurmuşlar gibi geldi bana