Kızlar sorum komik olacak belkş ama ilk bebişim. Hani bazı bebeklerşmizin anneleri koltuğa tutunup kalkıyor diyorlar ya bu bebişler koltukta otururken koltuğun kol tarafına mı tutunup kalkıyor yoksa yerdetken koltuğa uzanıpda mı kalkıyor. Eğer koltkta otururken koluna tutunup kalkıyorlarsa bebişler benim bebişimde koltuğa tutunup kalkan bebeklerden yok yerden koltuğa tutunup kalkıyorsa benşm bebem o bebelerden değil henüz paşamın boyu yetmiyor ki he koltuğa 😂