Bademm Bebeğim 6 aylık memede uyuyor ve geceleri o kadar çok kalkıyor ki artık partim çıkıyor çok git gel yaşıyorum eğitim için sizler ne düşünüyorsunuz
Arfeasli Benim kızım 6.ayına kadar geceleri güzel uyyuyordu. Bir kere falann kalkıyordu sonra uyku eğitimi denedimm diş zamanına geldi ters tepti şimdi sabaha kadar 5 6 kere kalkıyo çalısıyorm birde çok yoruluyorumn. Aman zamanını iyi seçin..