Srhnzlcn Merhaba kızlar oğlum 3 aylık ve kakasını hep gürültülü yapıyor normal demi .. aslında bana garip gelmedi ama alerji belirtilerinde gürültülü kaka yazıyorda kafam karıştı🥺
Balteknem Srhnzlcn bagirsaklari cok calisiyodur canim doktora gotur biogai veriyo genelde bagirsak duzenleyici birsey kalmiyo meraklanma
Arafinannesi Srhnzlcn ahahhaa benim oğlumda 3 aylık dün babasıyla antredeydi odadan duydum hatta babasını korkutmuş ne oluyor dedim dedi ben seviniyordum gazı çıkıyor diye bi rahatlama geliyordu bana normal değilmiymiş😀
CanselK Srhnzlcn bağırsak düzenleyici kullandık biz sonra düzeldi, şimdi maşallah sessiz sakin yapıyor ama kokudan odaya girilmiyor 😂😂
Mamickonunannesi Canım benim kızım son 8 aylık son 2 aydır sessiz yapıyor öncesinde o kadar sesli yapardı ki kendinin bile komiğine gidip gülerdi bende o tuvaletini güzel yaptı diye mutlu olurdum o sese 😍😀 yani diyeceğim bir sorun yaşamadım korkma sende yaşamazsın
Kagansmother Bizimkide sağır sultan duyuyor kaka yaptığını nasıl bi qlerji belirtisi ki acaba ben normal saniyordum
OncedenGurme Srhnzlcn bizimki de ilk doğduğu zamanlar sürekli cokuuurtt diye bırakırdı. Sonra azaldı. Şimdi çok nadir yapıyor öyle sesli. Alerji belirtilerinden sadece birisi o. Mukuslu kaka, kan, deride döküntü vs görülürse alerji denilebilir
InancDemir20 Srhnzlcn benm oglum 5,5 aylık dogdugundan beri öyle karnında cok gazz varmıs ondan sanırım. Koca adam gibi masallah 🤣🤣🤣
Umitemre Srhnzlcn bizimkide hep öyle yapardı 6.aya kadar hiç süpriz bezle karşılaşmadım ek gıda dan sonra düzeldi hiçbir sıkıntımızda yok çok şükür oğlum 10 aylık buarada
melegim26 Srhnzlcn canim benim kızım 4 ay 10 günlük bizimkide ilk dogudugu zamanlar değil sonrasında hep gürültülü yapmaya başladı sık da yapıyordu kakasını alerjiden şüphelendim ama tek belirti gürültü kaka mukus deride döküntü falan bsey yoktu sonra kan gördüm iki kere daha bugün muayeneye gittik alerji doktoru da gördü ama kızımın ufacik çizgi şeklinde bir makat çatlağı varmış gazdan oldu sanirim sürekli bi ıh yapıp cirrtt diye kaka yapiyo çünkü 😊
melegim26 Srhnzlcn ayrıca insan okudukça besin alerjisi yoksa da aman bizde su var bizde de bu var diyip tribe giriyo besin alerjisi olsa daha farklı durumları da oluyormuş. Birde biz biogaia kullandık ama hala aynı hatta kullandiktan sonraki zamanlarda gelişti bu olay 🙂 aslında güzel bsey ne zaman kaka yapiyo hemen anlıyoruz
Yildizz_ Bende herseyde acaba alerjıkmı diye doktoruma sorup dururdum oda bana dediki en sonunda gelişimi yerinde cocugun egerki bi gerişik yoksa sıkıntı yoktur kafanda kurup durma demişri😂
melegim26 Yildizz_ benim doktorda ayni dedim kakasını sık yapiyo gürültülü falan acaba alerji mi . Sen çocuğuna bak bak bana guluyo ne kadar mutlu sen bebeğinin durumuna gelişimine bak dedi🙂
Srhnzlcn Ayy evet kızlar ya öyle oluyo o var mı bu var mı insan şüpheci oluyo😊 teşekkür ederm yorumlarınız için🥰