yaramaz_bocegim büyük kızımda 3 günlükken hiç uyanmamıştı emmemişti, akşamında hastaneye götürdük kan şekeri çok düşmüş baygınlık geciriyormus hemen mama vermeye basladık çok şükür düzeldi🙏🏻 İkinci bebeğimde şuan 23 günlük ilk günler onuda uyandırmak zor oluyordu ıslak mendili vücuduna sürün demişti hemşire birde altını açıyorduk öyle uyanıp emiyordu, sağıp şırıngaylada besliyodum.. ilk günler beslenme önemli sarılıktan dolayı, bir şekilde uyandırırsanız iyi olur