Masallah diyeyim öncelikle 😭bizde de hiç uyku yok 😞değil beş saat , bir saati bile görmedim henüz . Ama beş saat sanırım biraz fazla uzun bir süre . Gerçi bazı doktorlar bebeğin gece kendi uyanmasının daha doğru olduğunu savunuyor , ama siz yine de beş saati beklemeyin bence . Zorlayın biraz miniği ❤️😍