Kızım 1 yaşında 2. Gecemiz. Aşırı derecede meme bağımlısı gece boyu memede kalmak isteyen bebeğimin gece beslenmesini kesiyorum. Sizlere sorum gece beslenmesini keserken uyku eğitimide mi verdiniz ? Yani desteksiz mi uyuttunuz? Bunu yapabilmek elbet çok güzeldir ama ben kriz anlarında sallıyorum. Evet bu da bi destek ama en zor destek meme. Gece beslenmesini kesebilirsek inşallah sallanmayı da zamanla bırakırız diye düşünüyorum. Size sorum sallandığı halde veya başka bi destekle uyuduğu halde gece beslenmesini kesenler, bebeğiniz güzel uyumaya başladı mı ? Yoksa meme desteği gibi gece 10 defa emmek için uyanan bebek sallanmak için de uyandı mı ? Destekle uyutup gece beslenmesini kestikten sonra rahatlayan, daha uzun uyuyan var mıııığğğğ ☘️☘️☘️