Merhabalar anneler 15 aylık oğlum var anne dede mama kelimelerini kullanıyor etrafım bu neden konuşmuyor diyor ben ilgileniyorum normal diyorum ama etrafım sağolsun korkutuyor bu neden konuşmuyor falan diye sizce Normal mi yoksa bi sorunumuz mu var acaba sizin bebekler nasıl