Merve2756 Ben emzirme destekli diyet yapıyorum. Bir uzman gözetiminde.10 gun oldu cok şükür sutum azalmadı.hatta daha bir toparlandı çoğaldı. Sabah kahvaltıda 2 adet yumurta peynir 6 -7 adet zeytin en az 4 cesit yeşillik 1 bardak rezene cayi 1 adette meyve var üzerine 1 tk tahin dökerek. Sonrasında 13.30 da ogle yemeği sebze yersem doyana kadar 1 kase proteinli corba yogyrt ve salata mutlaka var. 16.00 ara öğün yine meyve ve anne sut cayi yada 15-20 adet cig kuruyemiş yine anne sut cayi. 18.30 aksam yemeyi oglen ne yediğime gire değişiyor bir öğün sebze ize bir öğün et tavuk yada balık olarak değişiyor. Sonrasında 22.30 a kadar hep birer saat ara ile rezene anne sut cayi ve kapanış sade maden suyu ve magnezyum takviyesi ile bitiyor. Tabi bollll su var. Tatlı seker hamur işi hiçbiri yok. Bolca takviye alıyorum. Bunları kan tahlili yaptırıp değerlerime göre belirledi. D vitamini , omega 3 , solgar ve çörek otu kapsülü kullanıyorum. Bu şekilde beslenerek 10 günde 2 kg gibi verdim. Sezeryan göbeğinde gözle görülür azalmada var. Umarım işinize yarar.