Anneler merhaba haftasonu ilk kez uzun süre dışarda durdu minnak oğlum hava çok soğuk değildi ama malum koronadan dolayı doğduğundan beri evdeyiz yanaklarımızda kızarıklık oldu geçer die üstelemedim ama geçmedi küçük küçük isilik gibi oldu ve geçmiyor 10 aylık oğlum başına gelen var mı ya acaba başka bişeyden mi yoksa soğuk mu dokundu ki