Selam, oğlumla beraber yatıyorduk 1 hafta öncesine kadar ama ona oda yaptım yanımdan ayırdım. Normalde geceleri hiç uyanmayan bi Bebek ama kendi yatağına yattığından beri uyanıyor geceleri devamlı. Bu durum beni çok yoruyor. Yatağına nasıl alıştırabilirim? 2 buçuk yaşında