Papilibebek Merhaba sevgili anneler.Benim kızım 4 buçuk aylık ve sürekli sağ elini vuruyor nereye rastgelirse.Mesela elimde telefon varken ara ara telefona vuruyor.Böyle birşey yaşayan var mı,endişelenmeli miyim acaba
Aysayd Papilibebek daha dün bir sürü dayak yedim oğlumdan😂 uykuya dalarken. Çok uykusuz kalmıştı dalamıyordu vurdu da vurdu. Bugünde biraz hikaye okudum oda resimlerine baktı sakince emdi uyudu.
Alpyas Papilibebek çok normal benim oğlumda aynı 6 buçuk aylık yeni yeni azaldı önceden emzirirken resmen dayak yiyordum her yere pat pat vuruyordu sol eliyle bayada sert vuruyordu şimdi arada yapıyo çok azaldı endişelencek bişey yok merak etmeyin😊
Emina2606 Papilibebek benimde öyleydi şimdi soluda vuruyor. İlk başlarda kolu mu acıyor diye düşünüyordum hahaha normalmiş motor gelişimi iyiymiş
Aysayd Papilibebek hangi eli boştaysa emzirirken sol tarafa yatırdığımda sol eli boşta oluyor sallıyor elini nere denk gelirse o da ağzıma gözüme geliyor bir avucuyla sıkıyor yüzümü boynumu felan tırnaklarıda biraz uzunsa nasol acıtıyor
Papilibebek Aysayd çok teşekkür ederim..Ben de sürekli sağ eliyle vurunca endişe etmiştim demek ki normalmiş 😘🤗
Aysayd Papilibebek 2 3 aylıkkkende sürekli yapardı dr gazı varsa ondandır demişti bir kaç güne geçmişti. Genelde huzursuz olduklarında yapıyorlar