Dkk Joker trenli aldım bugün geldi fakat boyu Engin gibi geldi bana , sizinkilerin yüksekliği kaç cm yerden ve hangi modle? müsait olanlar ölçebilir mi? eğitici köpekçik dışındaki modeller mümkünse
Dkk Dadam o zaman bizim ki kısa değil 31-32 civarı bizimde kısa ise iade edecektim . Çok teşekkür ederim 🤗🌸
Dadam Dkk yok kısa görünüyo ama rahat hareket ediyo oğlum, kendi boyu da uzun normale göre, sıkıntı yok yani 😊
Dkk Dadam ya kızım totoyu arkaya verip eğilerek durduda acaba dedim kısa mı? Tabi biz daha küçüğüz basma faland a yok tam anlamıyla
Dadam Dkk ya yerim onu 😄 basmaya başlayınca rahat eder, daha kolay ulaşıyolar üstündeki diğer oyuncaklara