Birkullanici Woody evet ya sabaha kadar ağladığı oluyor ağzına dokundurtmuyor bile, bide teşekkür ederim bu denli zararlı olduuğunu bilmiyorduö jellerin , hemen çöpe atıcam
[silindi] Birkullanici aferin mi? Kaç aylık bebeğiniz? Doktorunuz varsa sordunuz mu verebilir miyim diye?
Birkullanici [silindi] 1 yaşında . Yaa daha önce sordum önermiyorum yaşındam önce demişti ozaman . calpol ver dolven ver demıştı ama diş ağrısı için sormadım
[silindi] Birkullanici yani aferinin tabletini biz yetişkinler kullanıyoruz bebeğe verilmez diye düşünmüştüm zaten. Önce araştırıp sonra verin böyle şeyleri. Allah korusun ya ciddi bişey olsaydı bebeğinize? Geçmiş olsun.
Ceozip Birkullanici benim kızımın da dişleriyle çok zoru var. Üst dişler gelecek ama bir türlü gelemiyor. Hep ağlıyor hep huzursuz. Doktorumuz jel vs. Önermedi. Bebeklerin sadece onu yediğini başka pek bir işlevinin olmadığını söyledi. Ama ben dün artık daha fazla dayanamayıp tetagil diye diş granülü var. Onu aldım. Kullananlar baya memnun kalmış. Ben malesef ağzını açtırıp süremedim diş etlerine. Kilitliyor ağzını kesinlikle değdirtmiyor. Arada calpol veriyorum çay kaşığı ucuyla. Rahat uyuyor en azından. Uyku da eklenince mahvoluyor çocuk :(
Birkullanici Ceozip ay benimki de üst çıkarıyor ya biri çıktı hiç farketmedim bile yanımdakini bir aydır çıkaramadı çocul ağlıyor huzursuz yemiyor çok kötü
hilaliii Birkullanici canım benim doktorumda aksine aferin yazdı.. 2 yaşından küçük ama dedim bişey olmaz dedi onun acısını sen çeksen şişeyi içersin dedi bu rahatlatır ver dedi
Minikmucizem- Birkullanici iki gün önce kontrole götürdüğüm de sordum bende diş için sadece calpol ve diş jeli önerdi calpol üç günden fazla kullanma kullanacaksanızda hergün değil ara ara verin dedi dün akşam vermedim ama bugün artık vermek zorunda kaldım sürekli ağzını gösterip ağlıyordu kıyamadım jelde fayda etmedi sanırım ben kullandım ama
Keremtugra Birkullanici bizimde gunduzler bi sekilde geciyo ama geceleri uyanıp agliyo kulaklarına vuruyor surekli memede durmak istiyor, bnde calpol veriyorm 1 tatli kasigi
Birkullanici Keremtugra aynen gündüz normal gece oldumu başlıyor sürekli meme ağzında olsun saat başı ağlıyor
Keremtugra Birkullanici onlari biz kolay atlattik 4 tane var ustte simdi kopek dis galiba azinin onundekiler cikiyo