Prenseseslem Kızlar yeni doğum yaptım 1 aylık oldu kızım . Göbeğinde hagif şişlik vardı . Bugun kontrolü oldu. Göbek fıtığı varmış . Acaba aranızda başına böyle birsey gelen varmı . Nasıl bir süreç izlediniz bilgi verirmisinz teşekür ederim şimdiden 🙏💗
Hll20 Prenseseslem canm oglumda vardı. Doktorum aglatmamaya özen gösterin ve beze 1 tl sarıp sarın beline demisti. 1,5 haftada gecti. Hatta onlar icin kemer tarzi seylerde varms ben sonradan ögrenmistim☺️Korkma yani geciyor.
Sariduru Prenseseslem benim kizdada vardı fazla ağlatma dedi zorlamasin kendini dedi baskı köy ama para değil bı bezi ikiye üçe katlar gazlı bezi ama bezlerken oraya koy dedi geçti şuan bizimde yok
Donmez95 Benim oğlumda da vardı gazdan ıkınmaktan çok ağlamaktan kaynaklanıyor biraz. Çok ıkınmıştı oğlum gaz sebebiyle ama kendiliğinden geçiyo müdahale bile etmenize gerek kalmaz yani siz ağlatmamaya özen gösterin ve gazını iyice çıkarın zamanla düzeliyor